niedziela, 20 maja 2012

Muffinki z kremem philadelphia


Ponieważ mój brat miał wczoraj 17 urodziny postanowiłam upiec mu babeczki. Są one pierwsze tego rodzaju które robiłam gdyż nie używałam foremki. Mi wyszło 24 muffinek ponieważ mam formę na mini muffinki a normalnie powinno być ich 12-15. Ale za to wyszły bardzo dobre. I wszyscy się nimi zajadali.
Przepis od Cysi ;* 

Potrzebujemy:
*2 szklanki mąki
*2 czubate łyżeczki proszku do pieczenia
*pół szklanki cukru
*szczypta soli
*2 jajka
*szklanka mleka
*100g masła
* kawałeczki czekolady- posypka

Sposób przygotowania:
1. Roztapiamy masło w małym garnuszku.
2. W tym samym czasie Mąkę przesiać z proszkiem. Dodać cukier, sól i wymieszać.
3. Dodać jajko, mleko i roztopione masło. Mieszać do połączenia składników. Dodać posypkę czekoladową i wymieszać.
4. Formę na muffinki wyłożyć papilotami. Ciasto rozdzielić pomiędzy papilotami. Nakładać tak ok. 3/4.
5.Piec ok 15-25 minut w 210'C na tak zwany suchy patyczek.


               
                                     
Krem:
*200g masła
*250g serka philadelphia
* 1 i 1/4 szklanki cukru pudru
* 1 łyżeczka cukru
* barwnik spożywczy (pominęłam)

Miękkie masło ucierać.Stopniowo dodać cukier puder i dalej miksować. Następnie również stopniowo dodać serek. I ucierać. I na samym końcu dodać odrobinę barwnika spożywczego i dobrze wymieszać. Krem włożyć do rękawa cukierniczego i wykładać na ostygłe muffinki. Przed podaniem schłodzić w lodówce.










1 komentarz: