sobota, 7 kwietnia 2012

Babka Wielkanocna


Link

Przepis pochodzi od http://www.justmydelicious.com/ , jest to pierwsza babka jaką robiłam i trochę się namęczyłam w szukaniu dobrego przepisu ale w końcu znalazłam. Wyszło mi tyle ciasta że zalałam dwie formy jedną na 20cm a drugą na 12cm. Przepis jest dość łatwy, szybki w przygotowaniu i zawiera mało składników.

Składniki:
* 3 jajka
* 1 szklanki cukru

* 3 łyżki cukru waniliowego

* 1 szklanki gęstej kwaśnej Śmietany

* 2 szklanki mąki pszennej
* 1 łyżeczka proszku do pieczenia


Sposób przygotowania:
1. Jajka zmiksuj razem z cukrem i cukrem waniliowym.
2. Dodaj śmietanę i ponownie miksuj.
3. Wsyp mąkę razem z proszkiem do pieczenia i miksuj.
4. Gotową masę przelej to foremki.
5. Do rozgrzanego piekarnika włóż babkę i piec w 180'C przez 50-60minut na suchy patyczek.

Do dekoracji:
Możesz użyć cukru pudru, roztopionej czekolady lub lukru.



SMACZNEGO!!!

1 komentarz: